منابع ازمون وکالت 97

منابع آزمون وکالت 95 :: پرتال تخصصی فقه و حقوق

پرتال تخصصی فقه و حقوق

متون فقه | اصول فقه | حقوق اساسی | حقوق مدنی | حقوق تجارت | آیین دادرسی مدنی | آیین دادرسی کیفری

پرتال تخصصی فقه و حقوق

متون فقه | اصول فقه | حقوق اساسی | حقوق مدنی | حقوق تجارت | آیین دادرسی مدنی | آیین دادرسی کیفری

به پرتال تخصصی فقه و حقوق خوش آمدید

آمادگی برای آزمون وکالت

وبلاگ حقوقي نيما جهانشيري

پیوندها

حقوق مدنی : نظم کنونی دکتر کاتوزیان ؛ جزوه مدنی شهبازی ؛ عقود معین دوجلدی کاتوزیان ؛ جزوه ارث شهبازی ؛ تست مدنی دکتر شهبازی .

آیین دادرسی مدنی : قانون ؛ بنیادین عبدالله شمس ؛ ساده ساز فرحناکیان .

اصول فقه: اصول فقه دانشگاهی  شب خیز ؛

کتاب فرهنگنامه اصول فقه تالیف استاد شب خیز

حقوق تجارت : تجارت 1 اسکینی + تجارت 2 پاسبان + تجارت 3 کاویانی + تجارت 4 اسکینی

به جای این کتاب ها، برای تجارت، می توانید ساده ساز فرحناکیان را مطالعه کنید 

برای تست تجارت ، کتاب دکتر قربانی یا فرحناکیان را انخاب کنید

آیین دادرسی کیفری : آیین دادرسی کیفری خالقی ؛ قانون آیین دادرسی کیفری ؛ قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب

فعلاً تست تهیه نکنید چون احتمال تغییر قانون زیاد است.

حقوق جزا : قانون + 3 جلد عمومی اردبیلی + محشای دکتر گلدوزیان



نظرات  (۵)

متشکرم
یا حق
۲۸ آذر ۹۲ ، ۰۱:۰۹ دانشجوی حقوق
با سلام و احترام
در وبلاگ دانشجوی حقوق با افتخار لینک هستید
در صورت امکان ما را لینک نمایید
با تشکر
منابع 93 را لطف کنید
سلام دوست ارجمند
بابت همه زحمات شما و همکاران گرامی تان تشکر می کنم
من سال قبل که وکالت موفق نشدم دروس را مطالعه کرده بودم و امسال کارم اسان تر است
در درس تجارت من به کتاب دکتر دمرچیلی تسلط کافی دارم. خواستم ببینم با این اوضاع، ایا من 5 جلدی اسکینی را هم لازم است بخوانم؟ یا به نظر شما، مجدداً دمرچیلی را بخوانم و تمرین کنم و روی همان مسلط باشم.
در درس اصول فقه سال قبل محمدی ار خواندم با جلد یک قافی و تست هم نزده بودم، و 5 درصد زدم ، ولی در کل در این درس کم کاری کرده بودم و کتاب ابوالحسن محمدی مطالب را خیلی بد توضیح داده است. اساتید ما هم از نحوه نگارش کتاب ابوالحسن محمدی دل خوشی نداشتند.
امسال اصول فقه شب خیز را گرفتم با تست شهبازی. بسیار عالی کار کرده اند. خصوصا اصول فقه دانشگاهی که همه چیز را ساده تفهیم کرده تا مطالب اصول فقه که فرار هست از ذهن بیرون نرود. الان از هر دو تا پایان مبحث وضع الفاظ خواندم
و سوالم در درس اصول فقه این است که ایا بهتر است اول تمام کتاب شب خیز را بخوانم و وقتی تمام شد تست شهبازی را بزنم ؟ یا هر مبحثی از شب خیز را که خواندم، بعد از آن تست شهبازی را بزنم؟
بنده کتاب محمدی را هم نمی خوانم. چون شب خیز کاملتر است و مطالبی که محمدی نیاورده را اورده و این که من با مطالعه چند کتاب مختلف مخالفم و سوالم در درس تجارت در اصل همین بود که ایا با وجود دمرچیلی، اسکینی هم که کتابی دیگر است لازم است؟. چون اگر هر دو را بخوانم احساس می کنم مجددا در ازمون گیج شوم
موفق باشید . نوروزتان مبارک
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۴ شرکت کننده ازمون وکالت 95

باسلام.چراهرسایتی منبع خاضی برامنابع وکالت 95 اعلام کردن!مثلا شمااین منایع روگذاشتین اما سایتی دیگه مثل 

http://tahriri.kajblog.ir

ی منابع دیگه ک مختصر شباهتی  باسایت شماداره؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی